Nice dag!

Idag vaknade jag halv åtta o var skit pigg o så men jag låg o drog mig ett bra tag tills svärmor kom o sa att d var frukost.. Har haft sån värk i natt i höfterna, magen och fötterna.. Usch.. Men det var ialf sol o så så vi drog till barkaby.. Där vart d lite fynd för svärföräldrarna och vi fick en ny stereo till bilen för vi är ägare till en ny kombi bil :D Tänk att man kan ha såna snälla svärföräldrar? Jag blir alldeles till mig nästan men jag är glad att Dennis har såna föräldrar som verkligen ja, finns där o älskar han o jag är super glad att jag har såna svärföräldrar! <3

Nytvättad o städad bil o ny stereo installerad så nu äre bara o köra! :D Haha..

I morgon åker vi rätt tidigt då vi ska till Robin o sen hem o Dennis vill njuta lite hemma innan d blir dags för jobb på måndag.. På måndag blir d ju rätt sen dag så han lär ju vara trött.. ^^

Jag ska ta o vila mig nu då jag har så ont i höfterna, magen, fötterna (FRAMFÖRALLT!!) o ja, moln värk i magen :(

Ha en FAB lördag! <3

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0