rea på rea

Gud va mycket folk de va på stan!! herreguuuud!!  haha, kom ju på då att de är ju sån där rea grejs som är varje år innan studenten så de var inte konstigt :P Jag köpte tre shorts till felicia för hon hade dåligt med det och så en t-shirt o allt blev typ 70 kr så de var bra köpt! :) sen så köpte jag ett par shorts till Dennis som han ska ha på jobbet för de han har nu är ju mer "fin" shorts.. Så får hoppas att de passar o att de blir godkända haha! :P Sen i helgen så blir d o köpa lite mer ljusa linnen/t-shirt och sommarskor till han för han har ju bara mörka kläder o så gympa skor typ så han kommer o dö :P Haha! Nåja.. Annars så köpte jag en "i love my bumb" tröja till mig själv!! O solkräm haha!  Vart inte mer än så! Ksk bäst de haha!!


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0