riktiga fynd

Idag vinkade jag o mamma av Dennis o Berra som åkte mot Göteborg o super skallarna av sig till Metal town.. Hörde att de bodde i en rondell vid central stationen.. Uhm rimligt?! Nää! Haha nåja de märker vi nog.. :P

Annars har jag o mamma gjort riktiga fynd idag.. SKulle till bra o begagnat för att lämna in saker men då märker vi att det är halva priset dagen så vi gjorde riktigt bra fynd! :) Sen åkte vi vidare mot Marieberg och där köpte jag vaxduk till skötbordet så att det inte blir blött på kläderna osv.. Sen drog jag o mamma upp på vinden o drog igenom där ett helt rejs i 40 graders värme, puh de var inte nådigt kan jag lova!! Men gjort blev de o snyggt också!! Fick ju en lagerhylla så nu äre VÄLDIGT mycket organiserat där uppe, TUSEN TACK MAMMA!! <3

Nu är vi nyduschade o mätta och helt slut i kroppen så nu blir d nog sängen men först godnatt saga för lilla William <3


Godnatt på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: TinA

Så skönt o fått det fixat=) Din mamma är så snäll..!



haha i en rondell? ja, varför inte.. :D

2010-06-21 @ 18:50:37
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0