Softa söndag

Sådan halsbränna....... I hate it!! O magen värker o värker idag, nästan som jag vill spy :( ja, annars så nördar jag mig till mitt nya spel, super mario galaxy 2!!

Fick ett städ ryck igår så jag dammsög o torka golv o allt sånt igår så det ser någorlunda OK ut när mamma o Berra kommer.. men i dessa tider så lär jag ju få dammsuga en gång till innan onsdag.. För vi har ju fläkten igång hela tiden så de lär ju komma små dammtussar dansande lite där o där..

Ja det pirrar i fingrarna må ni tro.. Men skönt ändå snart äre tisdag o då lär de ske saker, får datum o jag har ngt o göra om dagarna IGEN! onsdag kommer mamma å så på tordag börjar vi gå genom lgh o rensar o skit o grabbarna åker iväg te metal town sen åker jag o mamma hem te värmland på fredag o jag är kvar tills midsommar helgen.. Sen kommer Dennis på fredag lr torsdag beror på om han är ledig lr inte.. Sen får vi se om jag åker hem engång till i Juli men antagligen.. Men då får d nog bli buss lr ngt för nu börjar de bli jobbigt o köra bil speciellt när William får för sig o spänna ut sig så jag får sendrag.. USCH!

ÅT JORDGUBBAR FÖR FÖRSTA GÅNGEN IDAG!!
DET VAR LJUVLIGT GOTT KAN JAG LOVA!!
BLIR MYCKET JORDGUBBS ÄTANDE O GLASS ÄTANDE I SOMMAR!!
DET KAN JAG LOVA!! :D


Det ska bli så skönt att få ha mamma här i några dagar o ha henne för mig själv osv å så klart få ordning i lgh mer.. :P Åhh inte många dagar kvar tills jag fyller år heller.. Jisses ^^

Önskar mig faktiskt inte något speciellt i år.. Jag vet att jag får ialf strykjärn ifrån mamma så det är väl strykbräda som är kvar då å så en dagbok fast jag vill ha blanka sidor i den fast den ska ju då vara fin utanpå så får se.. Annars önskar jag bara att jag får en halsbränne fridag!!!! HAHAHA!!

Ska ta o lägga mig i sängen o vila lite, måste prata med läkarn om de på tisdag.. Har inte haft halsbränna förut utan de har vart mer på kvällen lr så men nu äre ju konstant!!

Vila vila de får man göra när som när man är gravid.. <3

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0