Som behöver inhandlas

Kvar att köpa!

• Amningskupor
• Tops (till navelstumpen bl.a.)
• Klorhexidrin (till naveln), Idominsalva och Inotyol
• Puder (till rumpan)
• Nappflaskor - minst 1 liten och 1 stor
• Barnvagnsleksak

• Regnskydd och myggnät till vagnen
• Bröst vårtskräm
• Tvål, schampoo, babyolja
• Bepanthen salva
• Nagelsax
• Tvättlappar

Nya handdukar till skötbordet
• Nappar
• Nya silikon napp till nappflaska
• Spjälsängs skydd
• Solskydd till bilen

BLÖJOR!!!!

Det var en del kvar till William ska komma fast det är ju sånt som är till hygien o allt..

Ang spjälsängs skydd så fick jag ju en av Felicia men jag vill ju inte ha änglar på när det är en William som kommer :P Så får se om mitt gamla ser fräsht ut nog annars blir det nog en ny troligen.

Sen solskydd till bilen tror jag Felicia har en massa utav så får se om man kan låna några som hon inte använder.



Kommentarer
Postat av: TinA

Jag håller span på vad gekås kan erbjuda av detta, så det blir liiiite billigare.

2010-06-15 @ 18:41:35
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0