Uppdatering av inköpena

Kvar att köpa!

• Amningskupor
• Tops (till navelstumpen bl.a.)
• Klorhexidrin (till naveln), Idominsalva och Inotyol
• Puder (till rumpan)
• Nappflaskor - minst 1 liten och 1 stor
• Barnvagnsleksak

• Regnskydd och myggnät till vagnen
• Bröst vårtskräm
• Tvål, schampoo, babyolja
• Bepanthen salva
• Nagelsax
• Tvättlappar

Nya handdukar till skötbordet
• Nappar
• Nya silikon napp till nappflaska
• Spjälsängs skydd
• Solskydd till bilen

BLÖJOR!!!!

Då jag fick pengar i födelsedags present ska jag handla allt som behövs på apoteket..


Sov sjukt dåligt i natt så jag är en jävla zombi just nu, orkar då inte sova för det är så jävla varmt och magen kurrade på rätt bra också.. Var bara o tvinga sig upp o nu är magen mätt.. Jag har huvudvärk o näe usch, i natt så var det värsta gympan i magen och jag vaknade flera gånger av att det gjorde SKIT ont och ja jag har säkert bara sovit typ 3 h i natt lr ngt..

Skulle ha följt med Micaela till unga föräldrar verksamheten idag men jag var en sån jävla zombi så nej, får bli nästa vecka istället. Men vi ska väl till Mega sen antar jag om jag vaknar upp någon jävla gång.. Usch inge roligt detta, värme och brist på sömn redan nu och skit ont i magen o nej usch kan du inte bara komma ut nu William?

Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid v40

Jotack otroligt drygt. hehe men men hur mår du då+

2010-06-30 @ 10:25:22
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: TinA

Owh, jag kan inte tänka mig in i denna sitsen, men jag hoppas verkligen att det blir lättare för dig snart igen. Puss

2010-07-02 @ 10:58:18
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0