Värmen tar kål på oss

Gud vad irriterad jag är.. Beställde lite saker till hallen för typ 2 veckor sen har det kommit än?! NEEJ! Åhh, det ska ju ta typ 5 dar lr ngt o visst det har vart midsommar osv osv men det borde vara här nu.. Har mailat dom o frågat vart tusan mitt paket har tagit vägen men inge svar än.. Bah!! Nåja, inatt sov jag bättre än igår usch, men idag har William sitt spark kalas mot revbena, usch!! Ömmar hela tiden :(

Annars så tog jag tag i disken idag, var så lite så var så onödigt o fylla diskmaskinen så stod o diska istället.. Kan vara rätt skönt också.. Men fick ont i fötterna efter ett litet tag men då var jag precis klar så det var gött de..

Annars så ska vi till lager 147 lr heter det 157, whatever vi ska dit ialf o fynda lite kläder till Dennis. Han har så dåligt med linnen.. Så det är ju bra att det finns rea erbjudande nu :) 

Annars så händer det inte mycket, fläktarna hår på högtryck här hemma då jag tycker att jag svettas som en jävla gris men usch, vet o faen hur vi ska göra för att behålla hyffsad temperatur här hemma :( Jag duschar säkert 2 gånger/dag för att det är så jävla varmt.. O det är riktigt kallt vatten jag duschar i annars äre inte skönt!! Man ska ju vara avkyld när man kommer ut :P Vi får nog skaffa oss en AC fläkt :P Hahaha!

Nåja, nu ska jag ta o dricka något..

Sen ska jag o sambon också åka å handla massa frukt , MUMS!! Var så sjukt sugen på vattenmelon, jordgubbar o allt möjligt igår så idag ska de handlas!!  Haha!! :P


Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid v40

Hehe, min unge är inte lika hårdhänt mot de längre som tur är. Nu är det mest knän i sidan eller rumpan och ryggen som putar ut :) hihi



Vad har du gjort idag?

2010-06-30 @ 17:49:16
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: sofie

mycket fint namn du valt till din kommande son :D hoppas allt flyter på bra och att han inte sparkar lika hårt mot revbenen, kommer ihåg det där, AJAJ kramkram

2010-07-01 @ 08:44:08
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Lina

Vi har inte gjort iordning något än, allt står just nu i källaren och knör. Flyttlådor, gekåspåsar, möbler och ikea-kartonger står om vartannat och snart går det inte att få in en pryl till. Vi hade tänkt göra iordning rummet till slutet av denna månaden (ville inte göra det för tidigt) så då får du GÄRNA kolla på bilder och säga vad du tycker, det skulle vara skitkul =)

2010-07-01 @ 11:16:29
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid v40

Usch för varmt för att vara ute jue :P haha. vi bára klagar ;) Jodå det är lugnt här, hur mår du?

2010-07-01 @ 12:32:55
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0