Back in Örebro

Lördags var d födelsedags firande för felicia som fyller då 6 på onsdag.. Tiden går så fort så!

Hon var så glad över min present så d var roligt att se :) Hon fick en keyboard med stativ :)

Sen vart de så klart chokladbollarna som jag o hon bakade och tårta med stora lass! Choklad bollarna jag o felicia gjorde var grymt goda så ska nog ta och fixa det här hemma också någondag.. :D

Annars så är det bra med lillen o mig, ska till barnmorskan på torsdag så får se hur mycket jag gått upp och hur möe jag har ökat runt magen ^^

Fick ju näringsdrycker pga min magsjukdom men klarade inte av att dricka dem pga jag bara spyr av dem så jag vet inte alls hur de ska lösa det. Barnmorskan sa vi tar det när vi ses så får se..

Sen blir det att bli inlagd typ 1 mån innan det är dags för förlossning pga min mage och då måste jag övervakas så inget går fel och så blir det kejsarsnitt så det ska bli så kul att ligga inne när det är som varmast ute men o andra sidan så kommer lillen ut tidigare än tänkt med tanke på kejsarsnitt så d blir nog bra i slutändan ialf!

Snart snart får vi veta om d blir en tjej lr pojk! *spännande* Men vi längtar mer efter att lillen ska titta ut! <3 Min mamma tror d blir en tjej så d ska bli intressant o se om hon har rätt lr fel.. Hon brukar ha rätt ^^ Man kan ju se på folk om de blir en pojk lr tjej o mamma har haft rätt förut så tvivlar inte på denna gång men vem vet ^^

Fick med mig en massa saker ifrån felicia då jag har fått och lånat som

- Bilbarnstol ( lånat)
- bärsele
- baby gym ( lånat)
- kläder från nyfödd till 4 mån
- 2 mössor att ha under vintern upp till 1 år
- åk påse
- madrass och spjällskydd till spjällsängen ( lånat) (men måste köpa ett nytt spjällskydd om det är en kille)
- sängkläder ( lånat)
- 2 st blöj hinkar


Ja det var väl de.. Vill ni se bilder så säg till så fixar jag det :)

O jag ska lägga upp bilder ifrån då jag var borta så det kommer måste bara landa lite själv här hemma först..

Kommentarer
Postat av: TinA

jisses, det var mycket info om förlossningen och grejer.. hoppas det går bra! äre okej att kunna hälsa på dig och så också? jo det måste det väl vara..? så att de inte har sagt att förkylda/sjuka personer inte får hälsa på dig för att riskera allt osv, menar jag. :) hoppas din mamma har rätt, det hade varit kul om hon har den förmågan att känna av sånt :D



medans du slänger upp bilder, kan du väl lägga upp receptet du och Felicia gjorde? :)

2010-03-23 @ 11:23:19
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0