färgning av hår

Lisa har vart här o vi såg film medans vi färgade mitt hår och sen vart de lite super mario spelade på wii =) Sen nu väntar jag på mat o skriver inköps lista inför påsken..

Färgningen blev toppen!  Fixar bild i morgon och månadens bild på magen oxå :) Alltid den 27e ;)

Fick veta idag också att mamma, felicia o magnus kommer på söndag nästa helg så d ska bli skoj :)

Felicia ville att jag skulle komma hem till farmor idag ^^ Söta ungen! Hon satt och klippte ut en massa bilder på kläder till bebisen både tjej o kill kläder för man vet ju inte vad det är för kön än :) GULLUNGE!!

Maten är klar nu hör jag.. Ha en underbar fortsatt lördag..  <3

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0