Fredags mys

Nu har man ätit en rejäll tallrik med gröt och känner verkligen på hugget idag.. Ska skjutsa iväg Dennis på hans möte och sen ska vi åka o handla lite.. Ikväll blir det smarigt, ska laga fläskfile gryta som svärmor brukar göra :)

Hehe trodde också att det var påsk afton i morgon :P Ack så fel man hade :P Man är lite fel ute i svängarna :P Men nästa lördag då kommer svärföräldrarna och sambons morfar o kanske farmor också. Var tänkt att min mamma skulle också komma men hon har fullt upp med annat så d får bli en annan gång :)

E så sugen på å färga mig!!!! Gaah! SKa nog höra med Lisa ifall hon har lust o hjälpa mig nu idag lr imårn ksk om d går för sig :P

Ska ta o fixa ordning mig lite så jag inte ser ut som en luffare ^^

Ska nog ta o baka chokladbollarna idag också, har allt hemma men har bara inte orkat lr haft lust till det :P

Hoppas ni får en FAB fredag <3

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0