sol o söndag

Magnus har jobbat nätter så jag o felicia har varit själv d har vart både fredags o lördags mys på högsta nivå.. Så härligt så! :)

I fredags så var de en massa dans och byte av klänningar då det var lets dance o igår så var det mikrofonen som skulle fram o fina halsband o skor o allt så var de melodifestivalen! Igår vart de rätt så sent så felicia o jag sov tills kl 10 idag då magnus kom hem ifrån jobbet så vi åt en snabb frukost sen begav vi oss ut. Magnus o felicia åkte skridskor medans jag gick en liten promenad och tog kort på dem.

Sen gick jag hem o lagade mat åt dem medans de gick iväg o hälsade på en o sen kom de hem o åt sen iväg hastigt för felicias "pojkvän" fyller år idag så.. Jag är hemma själv nu o ligger i sängen o bara vilar mig.. Vill sitta ute men är helt slut..

Har så ont i magen också, men det är bara värk för livmodern håller ju på å utvigar sig som tusan så ajajaj hela tiden typ :P

Ja så nu är magnus ledig tills ondags tror jag å på tisdag kommer mamma upp så då får man lite lugn o ro ialf.. Sen så kommer dennis o berra på lördag då vi ska fira felicia då hon fyller 6 år den 24e.. Då åker jag med berra o dennis med de till Kd sen åker jag o dennis till örebro.. Sen ska jag inte åka iväg på ett bra tag...! Ialf typ 1½ vecka sen blir d fjällen :P Haha..

bilder kommer senare då jag ej har kabeln till mobilen med o mobilen vill inte hitta datorn så ni får gott vänta..

Sa jag att vi har fått erbjudande på en lgh? men vi tackade nej pga dubbel hyra i tre månader det lockar absolut inte och går det åt skogen så får man stå ut i denna lgh vi har nu tills vi får sen.. Inget mer att göra..

Nu ska jag lägga mitt huvud på kudden.. =)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0