Soliga lördag!

Idag har vi vart ute hela dagen när det vart så fint väder jag o min brorsdotter o åkt skridskor.. Hon börjar få haj på det nu, o får fart och så men balansen är inte riktigt i ordning men d kommer..

O brorsan har vart o letat skridskor hela dagen men ack inge fynd där inte så får väl se hur d blir med det.

Annars så satt jag i solen och softade :)

Nu sitter jag o Felicia i soffan o kollar på teve, trodde det skulle vara disney dags men ack ack det var igår tydligen :P Magnus är o handlar Mc donals till Felicia då hon beställde det idag och jag ska äta revbenspjäll och vitlöksbröd, mums mums!

O sen blir d riktigt mys då vi har fulla bordet med godis, chips, ost bågar och ja en massa tills det blir melodifestivalen. Felicia sa igår då dom berättade lite om det på barnkanalen att de skulle vara i Örebro att då hade hon kunnat vara där i teven när de sjöng ^^ Hehe

I morgon blir d att åka till Dalarna ialf o vara där i 2 veckor och vara barnvakt.. Felicia ska vara på dagis 3 dagar nu denna vecka ialf så vi får se hur d blir sen :)

Inte långt kvar tills d blir födelsedagskalas heller :) Lilla tösen fyller 6 år det är helt ofattbart.. Hon är ju min lilla going juh!

Oh, hon spöar SKITEN ur mig på spel :O Hela tiden.. Det är inge kul!! :P Nåja, ska gå upp och duka lite innan brorsan kommer..

Ha en trevlig lördag :)

Kommentarer
Postat av: Dennis

Kul att du har det trevlig och att du har saker att göra. Älskar er båda <3

2010-03-07 @ 04:33:17

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0