Torsdags mys

Idag var jag hos barnmorskan i morse o allt såg fint fint ut alla värden såg bra ut och jaa, det flyter på :)

Sen åkte jag hem o betalade alla jävla räkningar, blää hatar att se alla pengar bara rinna iväg :( 

Sen så myste jag o Dennis i soffan en liten stund sen kom Lisa o Mojje och det var länge sen man såg dem så det var riktigt trevligt! =) Spelade lite super mario på wii :)

Har ju sån jävla utväxt så jag får nog färga det lite ljusare nu och låta det vara så, ser ju ut som jag är grå hårig.. Haha nä inte riktigt men de ser mysko ut :P

Nej nu ska jag bara softa med lillen här <3

Kommentarer
Postat av: TinA

gött att allt ser bra ut :D

2010-03-25 @ 20:18:47
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0