tråk tråk tråk

Magen bara växer o växer känns de som.. Känns som den är dubbelt så stor än igår typ.. Men nu syns de verkligen att jag är gravid oxå..

Snart äre helg o då blir påsk middag med Dennis familj på lördag sen på söndag kommer mamma o brorsan Magnus o felicia.. 

Sen hemma lite o gå till skolan engång sen blir d sälen, yes!! O sen äre ju typ sommar så då ska jag vara hemma så mycket som möjligt o vara i sommarstugan har jag tänkt..

Sen borde jag organisera o allt här hemma oxå ifall d blir så att man inte får tag på nån lgh så får man ju ta bort en massa här hemma så man får plats.. Nåja, de ordnar sig nångång..

Nu har jag piss tråkigt då jag är sugen på något men jag vet inte vad.. Jävligt pissnödig också men e för trött för att resa på mig..

Vill bara att tiden ska gå nu, ialf till sommaren då man verkligen har den där magen och känner sparkarna och känner verkligen att nu är nedräkningen på gång.. Guuud 9 månader är ju fasiken en evighets evighet!!!!!!

O en sak förstår jag inte, varför spelar killar överhuvudtaget egentligen? Vad äre som är så kul med det? Visst man måste göra ngt som man tycker om ibland men HUR kan man tycka om de o bara sitta o spela (skrika) o ja gud vet mer i flera timmar i streck? Uhm näe..

Kommentarer
Postat av: Maria

Saknar bild, alltid den 27 skriver du! Vart är den?!

2010-04-01 @ 10:21:27

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0