uppis

Min mobil ville inte samarbeta så inga bilder bjud inte på tyvärr.. O jag i ett nötskal glömde ju kamera laddaren i Örebro så d får bli att låna magnus kamera men har tagit på min mobbe o det har funkat :)

Annars så växer magen så de knakar.. D är bara mamma byxor som gäller nu o stora mamma byxor..

O det är så fruktansvärt jobbigt o MÅSTE ligga på sidan lr ryggen, jag som älskar o ligga på magen o sova.. :(

Felicia är på dagis idag, efter ha vart hemma tisdag, onsdag torsdag så idag fick hon gå dit men tänkte väl hämta hem henne tidigare då det är ändå fredag och suveränt väder ute så ksk blir att åka lite skridskor ksk?

Sen ikvälls ska hon o jag mysa till teven o ha de gött! :) 

I morgon blir d väl inte så mycket att göra förutom att vara ute i de fina vädret om de nu håller i sig sen blir d finalen av melodifestivalen!!!!

Sry att jag inte har uppdaterat på länge men här uppe i skogarna äre svårt att hitta internet så nu sitter jag blixtstilla i sängen o har internet utan att den hänger sig var tredje minut..

Annars så ja de funkar med allt...


Kommentarer
Postat av: TinA

bra att det är bra med både anna o mage :)

2010-03-15 @ 16:38:10
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0