VARNING!!!!!!!!! BILD BOMB! ;)

Har suttit den senaste halvtimmen o lagt upp bilder på bilddagboken så ni får gå in där o se bilder ifrån då jag var borta o var barnvakt :)

Annars så kommer en bildbomb här ang alla barn kläder o saker :P

Bil barn stolen
Upptäckar filten som mamma har gjort till Felicia men lånar den :)
Vinter åk påse :)
Julklänningarna jag hade på mig när jag var liten ^^
Skid huva från 0-1 år
Två mössor :)
Handduk som man kan stoppa huvudet under den där fliken där :)

En massa kläder nu!




Påslakan :)
Täcke ej tjockt
Kuddar till vagnen
Kuddar till sängen
Alla lakan o påslakan till både vagn o säng
Första filten ( Min )
Dino
Bärsele
Spjälskyddet med älvor på så om d blir en pojk så måste vi köpa nytt ^^


Igår tog vi rycket och tog bort den stora hyllan och gjorde om lite o tänk vad stort de blev helt plötsligt! :O Bara temporärt detta tills vi får en större lgh som jag då hoppas d blir snart!

Lovade TinA receptet på chokladbollarna jag o Felicia gjorde :) Vi hade dock inte kako utan vanlig oboy 3 matskedar.. O då hade vi dom i kylskåpet ungefär 1 dygn innan vi åt dem då lovar jag de var super goda! :D

Kommentarer
Postat av: TinA

tack så mkt för receptet :D



gud vad härligt att ni hittade så mkt kläder o lakan som var både fina, hela o rena :D

2010-03-25 @ 15:03:19
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Jooonarn

gillar hur ni renoverat lgh:P

2010-03-31 @ 10:43:06

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0