-s-u-c-k-

Tvingade mig själv o somna om vid halv 7 då jag vaknade av att William hade värsta gympan o de kändes verkligen i hela magen.. Usch.. Sen gick Dennis upp ungefär 20 min senare och jag försökte somna om o det gick, fast jag sov med 15 minuter mellanrum o vakna o somna.. Så de var lite frustrerande å sen är jag ju hel tätt i näsan oxå så usch usch..

Var så ivrig o se vilken plats vi hade i lägenhetenskön i morse, åh vi är på nummer 10 :( Kommer aldrig få en.. SUCK!!

Ska äta frukost nu o sen bara ta de lugnt för sen ska jag ut o gå en liten promenix innan det är dags för sjukgymnasten.. Sen kommer Dennis o möter mig så ska vi gå en liten sväng vi oxå, d blir mys!


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0