bad o sommar

Precis kommit hem efter ha tränat 1½ h på morgonen sen gick jag o Dennis en liten runda o nu känner jag mig helt mör i hela kroppen. Men ändå frisk om man ska uttala sig så :P Idag blir d nog att grilla så jag ska åka iväg o köpa ngt gott grill kött, trodde vi hade hemma men ack ack.. Sen så ska jag iväg till läkaren kl 15 så tills dess ska jag bara ta de lugnt..

På vattenträningen så sparka william as mycket :P Ska dit nästa vecka igen på torsdag det är bara 4 gånger till sen stänger de för sommarlov typ lr ngt :P Så blir d igen i höst så ja d blir nog grejjer de :)   Var ganska skönt vi var bara 7 st med mig så d var behagligt o så kände mig ändå lite fet o ivägen haha! :P

Men men, annars så ska jag ta o dammsuga ikväll så man kan komma hem till ett rent hem på söndag  ^^ På måndag börjar gubben o jobba.. Vad ska jag göra hela dagarna? :P Haha! Tja, torsdag börjar ju föräldrar gruppen så d blir nog grejjer de :)  Nej nu ska jag ta o återvända till balkongen o njuta lite av sommarvädret! See yaa!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Anna!

Vilken fin blogg du har =)



Jag såg på elinzollets blogg att du tävlade om att vinna en Blå Hello Kitty Necessär. Vi har nu startat en ny tävling där du kan vinna en valfri gullig Hello Kitty produkt i vår butik =) Eftersom butiken är helt ny så är det extra lätt att vinna!



Klicka här om du är nyfiken och vill delta:

http://www.hellokittyshoppen.se/hello-kitty-tavling-vinn-fina-priser/



Kramar / Elin

2010-05-20 @ 17:14:54
URL: http://www.hellokittyshoppen.se/k/blogg/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0