ELD i halsen

Lägenheten jag var o kolla på förra måndan fick vi inte.. Men de förväntade jag ju mig då vi var ganska långt bak i kön.. Men nu på onsdag o torsdag blir de två nya lägenheter så hoppas vi har mer tur, men det har vi då vi är faktiskt långt fram i kön, haha!

Idag har d inte vart så mycket annars, har haft en fruktansvärd halsbränna i natt så dagen har gått åt att dricka vatten o de gick över men nu har den kommit tillbaka.. USCH!! Dennis har vart hemma idag då han har vart dålig hela helgen med feber, snuvighet, halsont osv.. Så idag har d inte vart ensamt ialf.. Men i morgon ska han till jobbet igen så undra vad jag ska hitta på i morgon?!

Har fixat födelsedagspresent till mamma nu oxå så det är gjort, måste bara lägga det på lådan så hon får det på fredan.. <3 Annars så ja, det händer väl inte mycket i våran om givning annars.. Funderar dock på o åka hem på tisdag nästa vecka då jag inte har något på en vecka o göra då träningen upphör o allt pga sommarstängt.. Så tänkte ialf gå till gymmet på måndag innan vi ska till USÖ o se förlossning avd osv.. Men får se, allt beror på om de är hemma lr inte.. Felicia hade en tandläkartid troligen så får se hur jag gör.. Annars så får de vänta tills midsommar..

Jävla halsbränna!!

Kommentarer
Postat av: TinA

Attan pattan på lägenheten, men som du sa; ni låg långt bak i kön .. Bättre lycka nästa gång, eller hur? :)

2010-06-01 @ 09:37:51
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0