Fredagkväll - Tråk tråk tråk!

Hmm, jag har dö tråkigt!!!!! Inge bra går på teve...... Ingen idé o gå ut o gå heller fast d hade vart nice nu när solen lyser lite.. Men inte när alla våldtäkter pågår så vägrar jag sätta min fot utanför dörren utan Dennis.. Varför tar de inte fast han?! Varför är de viktigare att ta fast en kille som bor i Uppsala som hotar att bomba en skola här i ÖREBRO?! Är det inte viktigare att vi tjejer/kvinnor känner oss säkrare att vi kan gå ut o gå?!

Usch.. Har käkat 3 glassar idag o de lär nog bli en 4e nu snart.. Åt nyss en burk mandariner, mums så gött det är!! 

Dennis har fått jobb! :) Äntligen rör det sig mot ljusare tider!!  På måndag får han veta om det blir vaktmästar tjänst eller om det blir ungdomsgårs personal.. O var han hamnar och när han börjar osv.. :) Så d är så härligt just nu! På måndag ska vi också på lägenhet visning men jag vill inte hoppas för mycket pga vi är på 6e plats så.. Men man kan ha tur!!

Mamma är uppe i dalarna från och med idag o framöver.. Får se hur länge d blir.. Har ju ingen tid att hjälpa till :( Då det är sjukgymnast tider, barnmorska och föräldragrupp å allt annat som krockar så.. Ja vi får väl se.. Men de kan vara skönt att vila nu speciellt när jag har så förbannat ont i ryggen..

Idag när jag skulle krama Dennis när han låg i sängen haha jag kunde inte krama han för magen var så ivägen :P å Jag sa te han " dra in magen ".. Å han bara " jag gör ju de" :P å jag bara " men shit har william växt på 1-2 dagar lr? jag kunde ju ligga så här o krama dig häromdan utan att de var några problem" :P hahah skumt!  men sen när jag ställde mig upp så såg jag det till o med själv att lilla söta william växer :)

Försökte filma idag också men så klart så när jag började filma så var han lugn :P Så testar igen någon annan dag.. :)

Såg att de packar mitt paket ifrån HM nu också! :D Verry nice! Har väntat på de paketet säkert i över 1 månad :P  Rea kläder till minipris alltså :P Så nöjd så!!  Å så kommer min bikini oxå, yey! :D

Nej nu ska jag nog göra ngt annat än att tråka ut er!  Tingeling

Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

OM det går fort haha. Det går så fort så ibland tror man att man legat i koma eller nåt och missat allt:P Det händer nya saker varje dag hon är i en riktig utvecklingsfas nu och lär sig så mycket.



Angående bilköpandet så kollade vi på en v70 igår men den var inget att ha. Imon ska vi kolla på en annan, hoppas på bättre tur då :) Behöver verkligen en kombi när man har barn och hund. Dessutom snart två barn :)



Ser att du också är gravid, första barnet? När har du beräknat? :)

2010-05-07 @ 22:27:38
URL: http://linajohnsson.blogspot.com
Postat av: cammie

absolut. testa fota skuggan när magen är lite större. Blir super vackert.

2010-05-07 @ 22:42:14
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år & Gravid v32

jag ska också till ullared nu i maj för att handla kläder och såna nödvändiga saker till lillan :)

2010-05-08 @ 09:18:46
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: ja vi brukar blanda ganska vilt, och eftersom vi äter det så ofta har vi nog testat alla varianter men det är SÄLLAN vi äter det utan creme fraiche, det är enormt viktigt! Jag älskar det! Men banan är inte min favorit, men eddie gillar det ibland.

_



Haha ja förstår vad du menar, när jag ska filma magen eller när "den" sparkar nåt djävulskt så ska någon känna och sätter handen där, och då slutar det (självklart) som att dom små rackarna känner det på sig eller något haha =)

2010-05-08 @ 11:37:47
URL: http://linashorna.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0