Grått o molnigt väder

Nyss vaknat men ligger kvar i sängen så bloggar ifrån mobilen , rätt nice ändå.. Rätt trött som sagt men att sova vidare orkar jag inte :P så jag ska gå upp o äta frukost snart sen ska jag iväg på lite ärenden å sen får vi se vad dagen erbjuder :)

Ska inte göra något förrän på torsdag då de blir fullt schema ska träna, barnmorska o usö besök så de blir nog ingen lugn stund de.. Sen på fredag så får vi se om jag måste tillbaka till usö lr inte för annars ksk vi åker redan på torsdag men vi får se.. Dennis börjar sitt jobb på mån de e grejjer de.. Han får mat av de tills skolan är slut sedan får han ta matlåda själv men ändå nice att han får äta skolmat igen :p får se om det har blivit några förbättringar sen sist.. Var ändå hmm, fyra år sen jag gick ur gymnasiet :P

Läste igår att William är 32 någonting ifrån huvud o till fot :O herregud inte undra på de gör ont :p inte långt kvar nu, YES!!! Snart blir de förlossnings information på usö o sedan är vi där nästan typ :p åh jag vill pyssla ordning hans rum o allt men de går ju typ inte får fixa hans vrå vid midsommar typ då jag kommer ha spjällsängen här oxå.. Får väl se om vi får lgh lr inte men annars bor vi kvar ett LITET tag.. ksk bra oxå då Dennis jobbar ändå hela dagarna sp jag är ensam hemma ändå så ksk går ihop ändå det enda är väl platsbrist som gör de hela.. Men får gå ett varv på Ikea o fixa förvaring o allt.. Usch ser inte fram emot de men finns Inge annat o göra..

Nej nu vill William att mamma går upp :)

Kommentarer
Postat av: TinA

Det ordnar sig med plats o lght snart, vettu.. :)



Förresten.. vi har sol idag. ;D

2010-05-18 @ 10:20:02
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0