Här går d undan

Vart tidig morgon då vi var på social kontoret o skrev på faderskaps intyg för William. Sedan åkte Dennis till jobbet och jag har vart nere o slängt i 5 maskiner hittils... (rätt bra för att börja tvätta 10) :P haha så om 10 min ska jag ner igen o ska slänga i 2 maskiner till.. De ska bli kul o se hur jag får upp allting igen sen  :P Bor ju på trejde våningen utan hiss så :P Men funderar på o sno vagnen o gå ute vägen till andra ingången o ta hissen upp  så slipper jag bära all skit! :P Men får se hur snäll nästa person är som ska tvätta :P

Annars så gör jag inte alls mycket, ringde till ÖBO för att höra hur d går med lägenheten som jag var o kolla på i måndas men inget nytt där får veta i morgon förhoppningsvis.. Men jag hoppas att de andra säger nej för det är ju ändå inflyttning 1a juni :P

Nåja, ska ta o dricka lite vatten innan jag går ner i tvättrummet som är 1000 grader varmt! :P

Kommentarer
Postat av: TinA

Snabba ryck med viktigheter är bra. :) Vad skönt att ha faderskapsintyget fixat. :)



Inte illa med 5maskiner redan, hallu.. Hur har du hunnit med det? Har ni fler maskiner än två nu förtiden kanske? :O

2010-05-26 @ 13:13:53
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0