Ingenting på schemat idag

Försökte sova när Dennis gick upp men det gick ju mindre bra.. Var pigg så jag gick upp.. Ringde ÖBO för att få visningstider på två lägenheter så en har jag men ska ringa tillbaka på måndag igen för att få tiden till den andra lgh..

Precis lagt ut några annonser på blocket så får se när den godkänns.. Så man kan bli av med sakerna..

Annars så händer inte mycket, ska åka o stor handla idag annars vet jag inte vad som händer.. Ska väl försöka gå ut i solen lite om de håller i sig.. Skulle bli lite moln senare idag så bara o hoppas.. Ska ta o äta frukost o se om de finns något bra o se på.. See yaah!

Kommentarer
Postat av: Lindet

Hej!



Tänkte tipsa om tävlingar som pågår hos mig just nu.

Solskyddskläder från Sunmate, personliga kläder från Simply Colors, Nappar från Namnnappen och presentkort hos My Baby´s.

Om det låter intressant så kika gärna in hos mig och var med och tävla ;)



Kram Lindet

http://lindet.blogg.se

2010-05-28 @ 11:57:05
URL: http://lindet.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0