Inte en lugn stund

Vaknade halv sex av att solen lyste in i lgh, drog inte för gardinerna så jag vände på mig o drog täcket över huvudet i hopp om att somna.. (har väldigt svårt o sova när de är ljust o somna om när jag väl har vaknat..) Men jag somnade om o sov till 20 i 8, gick upp o Dennis höll på o sätta på sig skorna för jobb..

Jag satt o åt frukost i lugn o ro sen åkte jag o sålde cyklen (pappas gamla) pga vi fick en av Dennis mamma :) Så vi fick lite pengar där ialf av pappas cykel sen gick jag in till stan o fixade luft o däcken o så på Dennis cykel.. Sen drog jag till skolan o sen drog jag till försäkringskassan som strulade så infinalist! Men nu hoppas jag det är löst!!

Sen var jag o kolla på lgh på eftermiddan, super bra lgh så får väl hoppas att jag får den men tydligen så äre två som har tackat ja till den innan mig men man vet aldrig!!

Sen åkte jag o handlade lite inför pasta sallad, var så sugen på de! O Dennis klev in genom dörren runt 20 i 5 så då ställde jag mig o gjorde pasta sallad o gud va gott!! :P

Sen så myste vi framför soffan.. Dennis var helt slut då barnen har kört med han.. Han har ialf sprunigt en hel del då det var fotboll som gällde! :P Hehe, lite träningsvärk hade sötnosen idag!  <3

I morgon ska jag till läkarn halv tio sedan blir d o bara vara hemma, får se om jag ska tillbaka dit på eftermiddan lr inte annars drar jag o tränar lite.. Behöver de, ryggen börjar göra ont igen :(( Tänkte ju träna idag men jag har inte haft en lugn stund, jag var hemma ksk 20 min sen drog jag iväg o kolla lgh o handla sen så var jag hemma ksk 20 min till innan Dennis kom så dagen har verkligen bara svisch flygit förbi..

Natti natti

Kommentarer
Postat av: TinA

Jisses vad din dag har gått undan =) Hoppas fan att det löser sig för dig med fk och allt vad det där innebär! :)



Håller tummar och tår för lghten!

2010-05-25 @ 10:53:05
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0