JAG LEVER!!

Precis kommit hem typ.. Okej för en stund sen har vart o hämtat paket på coop så de tog lite längre tid då söta Anna var tvungen o gå igenom alla saker ^^ Det var ETT par jeans till söta Dennis.. Sen var det tre tröjor/linnen till mig och magbälte sen var allt itll William :P Hahaha!  Men d var för att de var rea, betala inte mer än 30 kronor för varje plagg så d var fynd tyckte jag! :)

Men ialf hos sjukgymnasten herregud vilken befrielse!!!! Halleljua! NU LEVER JAG IGEN!! ^^ Han kände och klämde först för o se vart problemet satt o ja, sen konstaterade han vart de var o hur man skulle behandla det osv.. (STOD ENBART I BY O BYXOR O SÅ, O JAG KÄNDE MIG HUR FUL O FET SOM HELST!) Jag har ju ont på två ställen som gör att jag får ont i hela ryggen :P Så nu har jag fått en träningsplan, jag ska träna en gång i veckan på sjukgymmet och sen varannan vecka ska jag göra vatten gympa för att få hela ryggen. Sen sa han också att jag bör fortsätta med detta även om jag känner att det blir bättre sen så jag ska göra detta nu i ja i all evighet typ :P Näe men han tyckte att jag skulle fortsätta även sen när jag har fött William med tanke på att jag lär sitta och amma VÄÄÄLDIGT mycket så de lär ta på ryggen och sen ska jag ju bära han osv så att jag behöver bygga upp musklerna osv.. Men han märkte att det var ngt som inte stod rätt till så jag placerade mina händer i axlarna å så tog han tag i mig runt armarna och drog uppåt herregud vad de knack till i ryggen, då kände jag bara jisses.. :P

Dennis har ju knäckt min rygg förut några gånger men det går ju inte nu då det är svårt med tanke på att lilla William ligger i vägen så det är ingen ide men ialf..

Så nu är jag glad o pigg! O jag kan röra mig!! :D

Kommentarer
Postat av: TinA

LOVELY! :D att du kan röra på dig igen :)



Det är verkligen fynd du har hittat om varje plagg typ kostade runt 30 kr, inget fel alls alltså :D



Hoppas du följer sjukgymnastens råd :)

2010-05-11 @ 16:40:07
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0