Liten uppdatering

Har vart iväg på vattengympa, var jätteskönt o sträcka ut alla muskler o allt, känner mig helt befriande!! Sen så cyklade jag hem o duschade o smörjde mig med kokos bodylotion, så härligt så!!  Sen åt jag lite lunch, fast jag hade ingen lust.. Ville ut o äta på stan men ingen kunde/ville :P Men men har ialf fått mat i magen nu så.. Nu ska jag nog ta en liten power nap tror jag, eller om jag ska gå ut i solen lite? Ska på föräldrar gruppen sen..

Kommer ingen bild idag men det kommer i helgen då jag har inte haft möjlighet o tagit någon bra så d får vänta lite..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nåja, dagen har varit rörlig vilket kan vara bra för lillen :)

Vd intressant med föräldragruppen, berätta hur det gick o allt sånt där :))))



BIIIILD :p

2010-05-27 @ 16:05:11
Postat av: TinA

det var jag som skrev ovanför ^^



svar förresten: jo kolsyrat vatten: smaskens!:D

2010-05-27 @ 16:05:48
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0