Lovley

I morse när Dennis gick upp då jag låg o väntade på mitt vattenglas som alltid på morgonen när han går upp så stack det upp en liten fot eller hand precis vid naveln, skit högt! Det var så sött! :) Dock missa Dennis de precis :(

Sen så somnade jag om o sov till 10 eller något.. Har märkt att jag sover mycket bättre själv i sängen än när Dennis sover där.. När Dennis sover med en så vaknar jag av varje vändning han gör :o Skit jobbigt!!

Gick in på öbos hemsida ida o vi är på nummer 9 istället för 10 :P haha kan de inte gå ner till nummer 1? :P

Funderar på o gå igenom vinden då jag behöver saker längst in..... TYPSIKT! Men ja, ksk värt de, riva ut allt o organisera allt igen :P Ska ta några gamla lakan och påslakan som är fräsha o göra till William..  Har ju massa en av allt så kan vara värt.. Tycker inte om att ha två olika påslakan i sängen :P Det ska vara lika!! :)

Nåja, har ätit en rejäll frukost ialf, tre mackor, juice, yougart o oboy! Mums! Så nu är jag propp mätt!! :P

Just de, igår fick jag två paket!! Fick ett paket ifrån goboken, då det var ett gratis erbjudande så fick bra saker.. Tre leksaker till william som är bra mellan 0-6 månader o sen fick vi en bok där det står vad man ska tänka på under de första 6 månaderna som att tänka på närhet, röstläge osv osv.. Läste den igår o den är helt perfekt! :) Det är en hel bok upp till ja tills man är stor. Ju mer ålder man kommer upp i ju mer lekar, rim osv kommer med i boken också som är bra att aktivera barnet med.

Sen fick jag snuttefilten av tidningen som jag har börjat premiunerat på :) Jättefin snuttefilt och fina färger o så skönt material!! :)

Gud jag längtar, det är mitten av maj nu sen nästa vecka kommer det vara fullt upp framöver o de ska bli skönt att ha något att göra o se fram emot för då går tiden fortare! :) O sen vips så är det midsommar o då fyller jag år o sen vips VÄRLDENS BÄSTA PRESENT enligt mig.. ^^ Åka till Ullared haha! :P Sen blir d nog att bara ta de lugnt för de mesta..

Kan ju inte vara borta så mycket då jag har träning varje vecka oxå som är bra för ryggen o bäcken o allting som är bra att ha nu..

Nej, nu ska jag gå o snyta mig, igen! Å sen får vi se om jag pallar mig upp ur soffan o upp på vinden.. Det är frågan de..

Kommentarer
Postat av: Tova

Aww så gulligt med bebissparkar. Minns dock att Elliot ALLTID slutade sparka så fort min sambo skulle känna, riktigt typiskt haha

2010-05-13 @ 13:28:47
URL: http://trasslet.se
Postat av: TinA

Mysigt med små sparkar =)



Du verkar ha fått en massa finfina saker, det gillar vi :D

2010-05-15 @ 11:11:38
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0