Mellan de ljusa springorna

Idag drog jag mig upp ur sängen vid 9 för palla sova länge o jag blir så fruktansvärd seg så de va skönt o gå upp då.. Sen åt jag en frukost o sen vips så var de lunch kändes de som :P

Sen ringde jag runt lite och det visade sig att den lgh som vi var jätte intresserade av att hyresvärden hade ångrat sig.. Baah suck!

Nåja, vi får hålla tummarna ändå för idag går en lgh ut som vi också jättegärna vill ha dock inte lika bra men ändå!! Så får hoppas att vi har bra platser när jag tittar i morgon!!

Nej nu ska de nog bli lite mat i magen, vart en sen lunch idag så nu börjar man bli hungrig..

Har vart duktig idag och uppdaterat CSN idag ^^ Man kan ju bara ansöka från höst till vår tydligen så jag var tvungen o ansöka från våren till hösten :P haha.. Nåja, man ska ha de man har rätt till!! :P Dock vart jag väldigt osäker på om jag gjorde rätt så jag ska ringa i morgon o höra om jag gjorde rätt :P haha!

Längtar så tills i morgon då det blir både sjukgymnast och så ska jag hämta två paket o så ksk nej vi HAR en bra plats i bostadskön!! så de blir nej det ska bli en bra dag i morgon!!

Nu ska jag o william äta oss mätta!  o självklart pappa D oxå! :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0