Mors dag + soliga sönda

Sönda ida.. O de känns verkligen.. I morgon börjar en ny vecka o Dennis ska jobba.. men ha känner sig krasslig :( Ont i halsen som tusan o förkyld o allt :( Bara det inte är halsfluss lr ngt..

Annars så händer det inte mycket idag.. Väntar på en som ska hämta bordet som vi har sålt så vi blir av med den.. Jaa, sen är väl int så mycket.. Ska väl baka muffins för Dennis beställde ju de för några dagar sen men d har ju vart fint väder o det är fint väder ida också men är så trött o matt.. William sparkar hela tiden o jag har verkligen ont i magen känns som den ska spricka så den är nog väldigt spänd nu så förvånar mig inte om jag får bristningar nu :S Har ju klarat mig rätt långt ändå utan de.. :)

Annars så på onsdag o torsdag så blir det visning på två nya lägenheter och träning o allt o till helgen åker vi nog till Bålsta igen.. Mamma fyller ju år på fredan men de passar inte att åka senare till bålsta då det är fullt upp med annat o sen lär jag vara så tjock ändå så jag inte kan köra så lika bra o ta de nu. Så får jag fira mamma när jag åker hem under midsommar då Dennis ska till metaltown så får vi se om han kommer till KD under helgen där beror på hur trött han är med alla ungar som kör slut på han med fotboll o basket o allt ^^

Ska ta o käka lite glass o bota min halsbränna, usch..

Kommentarer
Postat av: TinA

Det låter iaf som att ni blir av med lite prylar då som ni vlle =) det blir gött.. hoppas nu fan på nån av lägenhterna!! :D

2010-05-31 @ 12:44:17
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0