Onsdag = greys!

Nu har man ialf städat hela lgh, vart inte o bara damsuga o plocka lite som jag hade tänkt utan d vart plocka, damsuga, torka över allt, duscha blommorna haha ja verkligen stor städat så nu luktar de himelskt! <3

Snart kommer sambons morfar o vi ska tydligen ut o äta så vi fick i uppdrag o kolla efter någon resturang.. Just nu är jag o William så hungriga att vi skulle kunna äta vad som helst egentligen.. :P

Nej, ska fixa ordning mig lite så jag inte skrämmer bort alla på resturangen sedan.. ^^

Ikväll ska jag sitta bänkad framför arga snickaren o greys!  FAB onsdag! <3

Kommentarer
Postat av: TinA

hoppas du hade mysigt :D ja och morfar, dennis och william också såklart ;D

2010-05-06 @ 19:45:18
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0