Raket Anna

Idag har jag gjort mycket!! :P

Först så åt jag frukost vart en lite snabb en insåg inte att klockan var så mycket som den var å sen runt 20 över 10 satte jag mig på cyklen och trampade iväg till vattenträningen som började 11 och jag var där ksk 10 i 11.. Det kom en dam och väntade med mig och jag frågade hur mycket folk som var med o det var bara 4 förra veckan sa hon å då tänkte jag äsch då kan jag vara med då tänkte jag. Så då bytte jag om till badkläderna och var vips så var jag i bassängen och tränade och jisses vad William sparkade.. Kunde knappt göra övningarna haha! :P

Sen när jag var klar där så gick jag till gymmet o tränade där i 1 h ungefär sen åkte jag hem då jag o Dennis gick ut o gick och jag gick vidare o köpte lite blommor till balkongen och blomjord o de var tur de för jag trodde jag hade hemma men ack ack så d var tur att jag köpte! :P Det är så fint nu ute på balkongen!

Sen så åkte jag iväg till USÖ för läkarbesök som jag då trodde det var men ack ack det var inte så.. Det var "förberedelser" inför läkarbesöket nästa vecka, haha! :P Nåja, blev lite fotograferad och så sen var d klart.

Drog då hem och lagade mat och vi tog ut ute bordet igen som Rocky har haft så nu står han på golvet :P Så jag o Dennis satt ute o åt middag ida så härligt så! Vart soligt o vindstilla hela dan så underbart så!! Speciellt när jag känner mig så pigg o kry i ryggen nu så är det TOPPEN!! :P

Tintin o jag drog ut med bilen och han konstaterade att det var hjullagret som lät :/ Men han var osäker så jag ska be svärfar kolla upp det.. Man är ju faen ingen haj på det där med bilar alltså, det överlämnar jag till grabbarna..

Ja så nu sitter jag i en hel ny fräsch o städad lägenhet och jag har gjort massa under dagen så nu kan jag bara luta mig tillbaka och njuta av att William sparkar och glo biggest losers som har börjat för några minuter sen :P

BTW, jag ska på arbets interjuv i morgon!!! Haha, roligt lr seriöst? :P Jag sa dock ingenting om graviditeten :P Men ENGLIGT LAG så kan de inte neka en gravid tjej till jobb! Dock är detta bara tillfället men d är ju as bra då man behöver lite extra i kassan, men vi får se hur det går i morgon.. Haha jag bara skrattar när jag tänker på de! :P Får hoppas de blir as dåligt väder i morgon så jag kan ha lite mer kläder på mig så det inte syns så mycket :P Hahha!

Nej nu ska jag njuta till Biggest losers o the forgotten sen vet jag inte vad jag ska göra..

Ha en fortsatt underbar varm kväll :)

Kommentarer
Postat av: TinA

Fett najs med intervju! :D Lycka till!!



Hoppas att det inte är nåt dyrt som gått sönder i din bil.. Sånt är trist. >.<

2010-05-21 @ 07:01:49
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Evelina - Gravid i v38 <3

Visst blev den :) Näe vi gipsade bara till sidorna. Blir svårt att få av sig den annars ;p Superkul att ha kvar och se hur stor magen har varit :)

2010-05-21 @ 12:36:41
URL: http://loon.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0