skolbänkad

har fastnat totalt för denna låten alltså.. Har ni hört den? lr sett filmen? :P

nåja, jag har gjort läxor mer eller mindre hela kvällen så nu är jag läxfri i 2 veckor framöver ialf, göttmos!

har precis sett klart DH så nu ska jag ta en kvälls macka sen blir d gonatt..

Jag ska till barnmorskan imårn o Dennis ska till akunpunktur grejen så d blir fullt upp i morgon.. Sen blir d o åka o handla lite bröd o lite nödvändigheter.. Ska inte handla för mycket då vi ska inte vara hemma i helgen..

nej nu ska jag ta å vandra till köket, see yaa!

Kommentarer
Postat av: TinA

Det blev ingen DH för min del :O Jag vet, jag är chockad också. :P Får bli på söndag istället..



Vad bra att du blev färdig med läxorna till slut :D visst känns det härligt? ;)

2010-05-19 @ 10:00:56
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0