Snabbt inlägg

Ligger redan i sängen då i morgon d blir att ringa socialen för att fastställa Dennis som pappa.. (faderskaps intyg) måste göras med tanke på vi inte är gifta.. Sen blir de frukost o sen ska jag i väg o träna ryggen på vattenpasset.. Men jag är lite skeptiskt mot de så funderar på o bara titta på första gången o gå o träna i gymmet ist men vore bra om jag testade oxå men jag vet inte.. Är väl mest för att jag känner mig tjock o fet o ja allt så nej usch jag vet inte hur jag ska göra.. Sen ska jag till USÖ i morgon eftermiddag o få nya protetser, ska bli jävligt skönt då jag har tjatat i evigheter känns de som.. Nåja, GOD NATT!!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0