Sol o värme, det är grejjer d!

Vilket underbart väder det är!!

Vi var ute o gick en långis vid 13 idag o jisses vad varmt :P Jag gick i mina mysbyxor o linne o tröja över o jag höll på o smälla av! :P Haha! Gick en promenad till sen på kvällen o då hade jag shorts o linne bara o gud vad härligt! :D Undra hur d ska bli i sommar, kommer dö! :P haha!

Idag har jag ialf vart på vinden o hämtat ut gamla lakan och påslakan som vi inte använder som min kära mamma ska sy om till william så d blir nog nice! :) Sen hittade jag några dockhus möbler så jag rensade ur dom lite så Felicia ska få de som jag har överskott på så hon inte har så tomt i sitt hus.. hehe

hittade även lite böcker som jag funderar på o läsa för William.. Tycker d är lite "fånigt" o prata med han så där bara så tänkte att jag skulle läsa då d ksk är lättare?

Annars så har jag inte gjort så mycket idag, mest njutit av vädret helt sagt..

Mår bra men är lite snuvig så antar d är bara allergin just nu.. Usch..

Nåja, jag ska ta o se om d finns något gott i köket så jag kan knapra på innan d blir film dags här :)


Kommentarer
Postat av: TinA

Sol? Varmt? Tog du dig en tripp till Afrika eller? :O Här har det forsat ner monsunregn hela dagen :P

2010-05-15 @ 20:28:14
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0