soliga onsdag

Gick o la mig tidigt igår o Dennis kom väl ksk 3 timmar senare o så kl 8 i morse gick Dennis upp :o O jag sov vidare :P Haha brukar ju vara tvärtom! :P

Nåväl, har ätit frukost titta lite på teve, spelat ut tv spelet så nu har jag inget o göra! :P Lr jo, jag har ju bara spelat typ 47% av spelet så nu ska jag hitta alla gömda saker o de är inte lätt!! lär ta EVIGHETER! Haha..

Annars så ska jag ta o plocka lite här för sambons morfar skulle titta förbi en sväng..

Har inte så himla ont i ryggen idag ksk beror på att jag har varit mer eller mindre sängliggande i några dagar nu.. Så får se om de håller i sig nu.. Ska till sjukgymnastiken imårn så får se hur d går där..

Har beställt nya bikini ifrån ellos tror jag det var eller om de nu var HM jag minns inte.. Är ju tvungen o ha större storlek nu för brösten har ju exploderat :P Jag vet inte om jag har blivit lite rund om rumpan också känns så :P Men Dennis säger att han inget ser ialf förutom magen! :P Haha nåja.. När jag väl får bikinin så ska jag börja på gravid badgympa lr vad det heter.. Inte haft tid eller ork till det då det har varit lite upp o ner den senaste tiden.. Men tänkte att jag kan ju prova nu i 1 månad nu när jag har tänkt att vara hemma så länge o sen i Juni blir det väl lite då det blir föräldrar gruppen också men får se har ju tänkt att vara i sommarstugan så mycket som möjligt i Juni då jag inte vet alls hur Juli månad ser ut. Ska till sjukhuset i vecka 33 tror jag det var eller om det var 30 o prata om förlossningen o hur det ser ut med ang min sjukdom o då ksk förlossningen blir tidigare allt beror juh på.. Nåja, nu ska jag sluta o prata..

Ha en fab day i solen!

Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, gravidjympa låter skoj :) är nog lite kul med en massa gravidmagar samlade på ett ställe också, hihi!

2010-05-06 @ 11:29:21
URL: http://www.trasslet.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0