Sry bad update

Har inte haft bra dagar den senaste veckan då jag har haft sån förbannad rygg smärta som sätter sig hela ryggen och under bröstkrogen så jag har haft svin ont att sitta och andas för den delen.. Så jag har mest legat ner o försökt andas.. :P

Har ringt vårdcentralen för nu orkar jag inte med detta.. Ngt måste de göra.. Massage eller något eller om det är något annat som typ foglossning lr ngt.. Inte vet jag..

I natt har william sparkat o sparkat o sparkat trodde ÄRLIGT att han skulle sparka sig ut ur magen, det bara guppa o guppa o dit o dit.. Det TOG ALDRIG SLUT!

Nu sitter jag o letar efter en väska, som är slut stålt :P Men jag ska ge ett försök o åka till stadium o försöka där.. Man kanske har någon tur?! Måste ändå ut o röra på mig, tur ändå att stadium ligger så nära.. Får se om ryggen orkar så ksk jag tar en promenad eller cykeltur.. 99 kr bara.. Utmärkt juh som skötväska t.ex..



Är hungrig som ett as så det är något jag ska göra först ialf..

Sen är d bara att hålla tummarna HELA DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: TinA

"stadium ligger nära"? Har jag missat nåt, ligger det inte på stortorget? Inte nära om du frågar en TinA ;) Mahaha.. fast jag gillar ju att gå, så gör ju inge ;D



William hör att ni har en massa intressanta saker för er utanför magen, klart att han vill ut ;) När det är tyst tror han att ingen ser ellr hör honom, så han kan smita ut en stund.. därför han sparkar ;:D:D

2010-05-04 @ 11:54:21
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid vecka 31

den var ju skit snygg verkligen :)

2010-05-04 @ 14:04:47
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0