Suck på CSN o fsk

De är ju roliga ibland!! Jag avskrev mig ifrån arbetsförmedlingen förra året i Juni typ pga jobb och sen skrev jag aldrig in mig igen pga jag började skolan o ja.. Bara för de så får jag inte studiemedel pga jag har redan inkomst :P O jag tjata på dem att jag har inte haft aktivitetsersättning sen förra året.. O hur kunde jag få studiemedel i höst o så men inte nu?! De är ju bra roliga!! Åhh, men nu har jag bråkat med både CSN o försäkringskassan så nu får vi hoppas de löser sig.. Trodde faen aldrig jag skulle bli klar dock då jag satt o satt o satt o vänta o klockan ticka på.. Men men..

Skulle ha åkt o tränat men de hinner jag inte.. Behöver vila då de var jobbig o cykla med William i magen så vila en stund sen ska jag åka o kolla på lgh o sen handla lite.. Grymt sugen på pastasallad ida så får se om jag fortfarande är sugen på det när jag kommer till affären.. Haha

Konstigt att vara hemma.. SJÄLV!! Dennis började ju jobba idag.. Nåja, bara bra att han får något att göra om dagarna :P

Den 5e JULI ska jag till förlossning o prata om vilket datum osv.. TIhihihi!  <3 William ksk kommer ut ÄNNU tidigare. hehe önska kan man ju alltid göra!

Nej nu ska jag lägga mitt huvud på kudden ett tag..

Kommentarer
Postat av: TinAe

Usch, vad bökigt allting verkar vara. :S Hoppas också på att allting ordnar sig. :)



Hehe, det hade kanske varit nåt att få ut honom tidigare ;)

2010-05-24 @ 14:59:53
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid v34

ska du få göra planerat snitt eftersom ni ska planera datum? och isf varför ? :)

2010-05-24 @ 16:46:37
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0