trista sönda

Tog en riktig sov morgon idag ^^ Men det behövdes, var helt slut o har inte sovit så bra i natt.. Så det var gott.. Dennis gick upp vid 8 som vanligt o kom o myste med mig sen när jag vaknade till, myspys!

Btw, igår började jag läsa för william o han sparka som bara den innan jag började så när jag väl började o smekte magen så vart han HEL LUGN! haha coolt! :) får läsa lite oftare!! ^^

Nej nu ska jag gå o ta reda på disken sen ska dennis göra rent rockys bur som han har fått göra 2 ggr i veckan nu ist för 1.. Luktar så blää!

Trodde det skulle vara sol idag som igår eftermiddag, strålande sol o man kunde gå i shorts o linne liksom men ack ack.. Grått o mulet o blåser gör de.. Bläää!


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0