tröttelitrött

Ringde ju riksbyggden bara för att höra om man kunde få badkar o större frys men ack ack det får man skaffa själv i så fall, bah! Det vill man ju verkligen inte lägga pengar på när man väntar lilla underbara William!!

Så näe, vi står ut tills vi får en lgh ialf, när de nu blir.. Är så trött på att antingen så tackar den före oss ja eller så är man långt bak i kön helvetet eller så är det högsta våningen UTAN hiss.. Eller så är det för HÖG hyra, bara tvåor o det är ingen ide o ha en tvåa när det är dags att ha ett eget rum sen liksom så näe lika bra o satsa på 3or direkt.. Men suck! HUR svårt ska de vara?!

Blir så less!!!!!!!!


Har tvättat klart, blev klar tidigt då vi hade jätte lite tvätt.. Första gången ever! Men de var skönt!! Sen har jag dammsugit då rockys bajs ligger ju lite där o där utanför buren så de stinker så usch, de dammsuga jag upp med basta!

Går o sprutar in i näsan stup i kvart men ack ack ingen förbättring inte :(

Det är mitten av maj o snart är det Juni å då fyller jag år å sen är det juli å vips så är det augustig!! Hoppas ju att lilla William håller sig i magen tills det är dags för han att komma ut men det vet jag ju att det inte blir men man vill ju att han ska gräddas klart i bullen liksom ^^ Men helst av allt hade jag ju önskat att han var här med oss nu!! Men det är inte långt kvar nu, har ju gåt över 6 månader nu så fy faen, slut spurten!! Klassas även som hög gravid.. :P  Inte illa pinkat!! :)

Kommentarer
Postat av: TinA

Wei, Anna höggravid! En dröm du haft länge :)



Ey, du kommer få paket på posten *host-min tvätt-host'



Hoppas en jättebra 3:a med hiss (om det ligger nån våning uppåt) och störtskön hyra till på det ;) Och att ni får ett ja, det hade ju varit ännu mer toppen, haha :D

2010-05-12 @ 21:28:13
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Tova

Hihi, jag fyller också år i juni! När fyller du? :)

2010-05-13 @ 16:05:12
URL: http://trasslet.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0