Underbar måndag <3

Idag vaknade jag innan klockan ringde så jag steg upp vid halv tio och käkade frukost gick in till stan för att köpa mat till Rocky allt var slut sen hem o dumpade maten och jag gick iväg till vårdis för att träna och där var jag i 40 min ungefär. Är på varje moment tills jag har gjort 10-15 "rörelser" eller hur jag ska förklara sen gör jag alla moment 2 gånger sen är jag klar. Får inte göra mer för att jag inte ska slita ut ryggen fort. Så nu ska jag göra detta engång i veckan tills jag känner att jag kan öka antal och vikt då jag kör på lite mer än lätt just nu. Sen på torsdag börjar jag med vatten gympa, inviduell vad det nu menas :P Men men det blir nog bra. Ska bara hålla på med det fram till midsommar då de har semester stängt sen så d blir nog bra ändå. Sen så ska jag nog bara träna i gymmet och sen när William är typ 3 mån så blir d att börja med babysim. Har märkt att det är skit bra o vara gravid :P Man behöver inte betala någonting! :P hhaha! nåja..

Sen gick jag hem och följde med Dennis då han hade möte på sitt nya jobb och jag satt o solade i ungefär 1 timme utanför där och gotta mig. Sen åkte vi hem o käkade glass, det behövdes kan jag tala om! Men sambon börjar ialf på måndag då han ska vara med en klass på förmiddagarna och eftermiddagarna blir det fritis. Det passar han skit bra!  Lite övning!! hahaha.. :P

Så nu är det bara lägenhet som behövs.. Var är du!? Hehe

Har precis ätit mat här ialf, idag vart det potatis och köttbullar med brun sås, mums fillibabba! Det bara slank ner i magen!  ^^ O unga mödrar är slut sen 20 min tillbaka ungefär så nu väntas klockan bli 19 då det är dags för biggerst losers! ^^


Kommentarer
Postat av: TinA

Det låter som du har haft en bra dag, så glad och bekymmerslös som du låter nu :) Det måste kännas skönt - såna dagar behövs det mycket av. <3



Kul att Dennis fick sådant jobb, det går nog bra. ;)

2010-05-17 @ 18:47:45
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0