Baby massage

Idag var de premiär för babymassage o de gillade William väldigt mycket må jag säga :) Sen ska vi börja med öppna förskolan tänkte jag oxå, får testa på tisdag nästa vecka tror jag det var så får vi se :) Sen så ska jag o Micaela iväg på föreläsning om matlagning för småbarn oxå den 23e så det ska bli intressant :)

Annars så har jag o William vart ute o gått i nästan 3 timmar då vi gick och sen gick vi mötte Dennis som var på sjukan.. Sen gick vi hem tillsammans o William sov lite till och sen var de matdags o gos och lite lek vid babygymmet sedan var de bad och jag som är klantig trodde att jag kunde lägga ner slangen i babybaljan men ack ack, det vart vatten sprutandes i hela badrummet hahaha :P Men men, det gick o torka ialf ^^ Men Williams kläder vart ju blöta.. (Alla hans kläder ligger under skötbordet i tårdbackarna..) Men tur de är bara vatten ialf ^^

Nu ligger ialf William o sover o det ska jag oxå ta o göra är helt slut vet inte alls vad det är.. Något äre ialf.. :P

Natti!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0