Dag 1

Dag 01 - En nyligen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv

 

1 - Jag älskar ballader och lyssnar sönder dom som låter som mig typ

2 - Jag har alltid haft en familje dröm sen jag flyttade hit till Örebro (2000)

3 - Jag har haft tusen tals olika frisyrer och hårfärger

4 - Är tokig i sängkläder och kommer alltid hem med ett par nya ifrån IKEA

5 - Väldigt ordningsam och organiserad

6 - Är tokig i greys för att Mcdreamy är ju så gaah! <3<3<3

7 - HATAR att städa men ÄLSKAR att ha ordning o fint.. Hur går det ihop?!

8 - Älskar att köra bil

9 - Har bara haft två väldigt bra vänner i mitt liv

10 - Jag älskar min son William som gjorde mitt liv fulländat tillsammans med Dennis <3

11 - Har väldigt lätt för att känna mig kvävd och dåligt samvete för något

12 - Jag vill göra något vågat i livet som hoppa bangyhopp lr ngt.. (MEN FÖR FEG!!!!)

13 - Julen handlar om samvaron tillsammans med familj o vänner och inte julklappar

14 - Jag vill ha ett vinterbröllop med massa snö med hästar och kälke

15 - Jag har proteser som jag verkligen skämdes över för men inte nu längre


Kommentarer
Postat av: TinA

Ojojoj, sån bröllopsdröm visste jag inte att du hade :D Det skulle bli fint! :)

2010-11-23 @ 21:51:03
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0