Dag 3

Dag 3 - en bild av dig och dina vänner

Underbara TinA.

 

Du har alltid funnits där vid min sida och vi är faktiskt väldigt lika varandra.

Vi tänker och resonerar likadant.

Vi kommer ifrån en stor familj och väresätter den lika.


Vi har kanske inte lika musik smak och sånt där men vi gillar ialf tandborsten!! ;)

Jag är så glad att jag har dig gumman för du är verkligen klippan när det är tungt och så. Du ger mig så mycket energi och glädje. Jag hoppas DU vet hur värdefull du är?!

I början när vi träffades så haha ja, då trodde jag verkligen absolut inte att vi skulle bli vänner :P Men när jag fick veta att jag skulle börja i din klass så vart det bara naturligt att börja prata lite på Lunarstorm med dig :P Herregud, Lunarstorm?! Hahaha.. Men allt flöt ju bara på, vi prata och prata och tänk, vi insåg ju mer o mer att vi var lika och vi vart ju väldigt bra vänner VÄLDIGT FORT! O du vet ju hur svårt jag har att öppna mig för nytt folk liksom så det var rekord det där med dig ;) Men ja, redan då insåg jag att du var en vän som är värd guld och här står vi nästan 6½ år efter och fortfarande tajta vänner! Det säger en hel del det gumman! <3


Du betyder verkligen jättemycket för mig! Du är ju trots allt en värmlänning ;)




Listan finner ni här!

Kommentarer
Postat av: Mica

Oh vilken härlig bild! Du är en av världens finaste vänner<3

2010-11-24 @ 11:59:15
URL: http://babybaker.blogg.se/
Postat av: TinA

Haha, vilka minnen.. tandborsten, studenten, lunarstorm(!!).. :D Och ja, värmlänning är jag också ja ;) Det är nåt du aldrig kommer att glömma, inte ens om du skulle bli senil i framtiden ;D

Jag trodde inte heller att vi skulle bli så nära vänner då när jag såg dig första gången. Men som du säger, det kändes naturligt att börja snacka då när du skulle börja i min klass, och så flöt allting bara på.. Vi bestämde att vara singlar i ett halvår under samma sommar till och med! :P Haha! Ah, det har gått bra för oss :) Ja vi har haft nedgångar också, jag vet, men inte bara och inte mest. :)



Du är en fin vän, Anna Söt. Vissa saker kan man vara oense om, men det ska inte betyda slutet för alltid. Jag är glad att få ta del av ditt "nya" liv nu och jag är glad att du hittade Michaela så att du hade nån att dela barnaglädjen (och det jobbiga ;)) med :)

Du har lyckats nå flera av dina mål och du har kommit långt. Ge aldrig upp!



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM <3

2010-11-29 @ 13:54:25
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0