Härliga söndan

Idag sov vi till halv nio helt underbart :-) sedan var jag och w ute och gick i en och en halv timme medans mormor bakade:-) sedan kom berra och vi åt lunch sedan gick han ut med w och w sov i två timmar sedan gick mormor ut med han oxå. Så idag har vi fått massa luft :-) w har precis somnat inför natten och mormor ligger med han så jag får sova själv :-) i morgon ska vi baka de sista sen får vi se om jag åker hem då lr om de blir tisdag beror på hur sent de blir i morgon och vill inte köra när de är mörkt ute. Nej ska sova nu så jag är utvilad i morgon.. God natt

Kommentarer
Postat av: Mica

Låter som att W har det rätt så bra därborta i Karlstad;)

2010-10-27 @ 09:06:10
URL: http://babybaker.blogg.se/
Postat av: Farmor

Ville bara skriva o tala om att du har skrivit att William föddes 13 oktober! Men han kom väl i september?

2010-10-31 @ 16:07:13

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0