12e dagen

12 dagar över tid idag då.. var till barnmorskan idag lite högre blodtryck än förra gången så de fortsätter o stiga o huvudvärken blir värre så snart äre väl dags.. Bäckenet var mjukt o fint så bara för william att bli redo nu då..

Annars så var allt fintfint typ..

Jag är bara så jävla less på detta..

Tog mig friheten o gick runt huset idag soligt o fint men det var kämpigt.. Har ju fått ordinationer att ta det lugnt.. Svårt när det gäller mig.........

Men men, tog en låååång dusch, målade nagalarna, fixade håret o jaa, tog mig lite tid o fixade mig lite, det behövdes kände mig så fet o ful o skabbig o inte alls usch..

Irriterad är jag också fyyy farao.. Inte bara Dennis som får smaka på den nu, tyvärr..

Kom på en sak idag.. Svärmor sa att de vore häftigt om William föddes den 8e.. 2010/09/08 100908 ^^ O de vore de juh, men jag kom på att det är EXAKT 4 år sen som jag o Dennis träffades den dagen den 8e :P haha vore rätt häftigt ändå ^^ 8e sept var han hemma hos mig på fest o det var då vi träffades första gången o sen var vi på dejt första gången den 20e okt :P haha ja de vore rätt häftigt ändå ^^ Får väl se om William tänker likadant ^^



Nej nu ska jag ta o luta mig tillbaka o bara bläaa  o prata lite förstånd med grabben o se premiären av Ullared tänkte jag..

Kommentarer
Postat av: TinA

ja det hade varit lite småläckert om han kom idag :)



<3

2010-09-08 @ 18:07:12
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0