Bildbomb

Nyfödd den 13 september :)
Vi på BB, pappa fick lämna oss andra natten <3
Pappa kom och mötte mig o mamma dagen efter <3
Första bilturen det var bekvämt somna efter si så där 3 sekunder
Mamma var helt slut!!
Jättefina blommor fick vi av min farfar o farmor <3
Mamma o jag myste en hel del <3
Likså pappa o jag <3
O jag hade lite kul o pinka ner pappa första blöjbytet hemma ^^
Suger på tummen första gången ever!!
Sådan mor sådan son ^^
Man får sova på mamma <3
Nappen är min vän <3
Stolta mormor som var med under förlossningen o några dagar efter <3
Stolta Farfar o Farmor <3
Stolta morbror Berra <3
Pappa jag o gammel morfar <3
Jag o min stolta kusin Felicia <3
Pussen <3
Man måste ju rapa efter måltiden
Myspys <3
Stolta morbror Magnus <3
<3
Felicias egna tårta som hon gjort till oss och skrivit grattis helt själv! <3

Min skylt på vrålåket som jag fick av farmor o farfar <3
Mys att ligga o sova på pappa <3
Att somna i mammas famn gör man alltid <3
Mammas mage efter 1 vecka från förlossningen
Mina söta dinglisar tofflor lejon som jag fick av morbror Magnus o Kusin Felicia
Pappa behöver en gasmask för han tycker att det luktar apa av min blöja haha :P



Kommentarer
Postat av: Sara och Nellie

Vilken liten sötis!

2010-09-26 @ 19:52:31
Postat av: Mica

Fin fina bilder! Han är så fin, er pojk<3

2010-09-26 @ 20:09:33
URL: http://babybaker.blogg.se/
Postat av: TinA

Härliga bilder!! :D :)

2010-09-28 @ 20:51:37
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0