tvingade

Pallade mig upp ur sängen och tog på mig skorna o tröja o traskade upp på stan, var riktigt jobbigt men men var skönt ändå o röra lite på sig trots att värkarna kom och gick hela tiden..

Lämnade tillbaka ljudböckerna på bibblan och köpte lite förkyldningsgrejer till Dennis som är bottenförkyld stackarn! Sen mötte jag upp Micaela och vi drog till Cubus där jag köpte en tröja super mysig! Bra till vintern då man ska amma o bara dra upp tröjan o så och den är ju varm oxå så brösten inte fryser ^^



Sen drog vi till HM o kollade in lite och där köpte jag amingströja två st betalade bara för en typ men jaa.. Sen kollade vi in lite på baby avd men de var inge nytt lr bra rea grej så men men..



Så nu har jag ätit en tallrik yougurt och försöker vila till en film men det är ju reklam varje femte minut känns de som.. Ska nog ta en ducsh till snart.. De har börjat klia så förbannat på magen igen :((

Men men, har haft ont i magen nu sen i förrgår så i morgon får de väl sätta gång ordenkligt tycker jag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhaha sån amningströja har jag också!!! Sen precis likadan 2 st fast utan armar (linnen), en svart och en vit

2010-09-03 @ 21:10:42
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Lina

det var jag som skrev ;)

2010-09-03 @ 21:11:07
Postat av: mika

Va duktig du är stumpan! som kommer iväg ut fast det är så tungt nu....säkert skönt oxå att få fokusera på annat än värk å väntan.....komihåg att alla förvärkar förbereder kroppen inför det som kommer OCH varje förvärk för dig närmare målet. Om det är någon tröst....Älskar Dig! Kramiz

2010-09-05 @ 00:47:43

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0