Vill vill vill!

Jaa jag gör inget annat än sover o duschar o äter o pratar lite med Dennis känns de som.. Har haft mens värk nu flera dagar konstant så något borde ske nu tycker jag.. Men men man ska nog inte hoppas för mycket för grabben verkar trivas lite för bra i min mage..

I helgen är det marknad i Filipstad så mamma, magnus felicia o berra ska dit alla utom jag o Dennis :( Men men.. Förhoppningsvis ksk William är ute och då slår det allt om inte så ska jag tröst äta hela helgen med gosaker!!

Fast är inte sugen på det heller, det räcker med min dagliga dos av choklad sen så äre vatten som gäller.. Börjat få ont i min visdomstand igen som jag hade såna besvär med förra månaden så usch.. Får hoppas det ger sig snart för palla ha ont både i mun o magen o jaa..

Konstigt ändå att man "LÄNGTAR" tills det ska göra svin ont..

Annars vill jag shoppa på Cubus, vill ha den där koftan o linnet.. Men ingen ide o köpa de nu för vet ju inte hur jag kommer ske ut efter william har lämnat magen så de får nog vänta lite..

Annars så vill jag såå förbannat mycket ner till Gekås just nu, såg på deras hemsida deras baby avd jisses redan himlen juh!!

Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha jag skrattar när jag läser ditt inlägg, fick kolla 2 ggr om inte jag hade skrivit det ;)



jag gör inte heller något annat än att titta på tv, sova, duscha och prata med eddie:P och samma här, choklad och (is)vatten är det som gäller :D Och jepp jag längtar också så jag spricker tills det gör skitont hehe. Jag har också sett en tröja på cubus jag SÅÅ gärna vill ha men vet inte vilken storlek jag kommer ha så jag får vänta med den. Sist min inte minst: Jag och eddie har också kollat in babyavdelningen på gekås och kollar redan datum som vi kan åka hahahahaha



2010-09-02 @ 09:03:34
URL: http://linashorna.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0