Mycket nu

Mycket som händer just nu så vet o faen om jag hinner med mig själv faktiskt :/

I morgon blir det
Sjukhus besök kl 08,00 sedan blir det möte med försäkringskassan kl 13,00 sedan ska vi iväg o bada mellan 15,00-17,00 nångång där emellan..

O på tisdag ska jag iväg till läkaren på sjukhuset igen o sedan blir det öppna förskolan.. Sedan kommer kusinen o morbror hit för o fira william namnsdag som är på onsdagen men de hinner inte fira william på onsdagen så vi tar de på tisdagen ist..

sen på onsdagen blir det besök igen på sjukhuset o efter det ska jag passa felicia då magnus o mamma ska på begravning..

Jaa, o mitt upp iallt ska jag planera knåpa med Bee oxå.. De kommer bli hetiskt framöver men sen blir de väl bra nångång.. Men jaa, vet o tusan om jag orkar stå på benen snart såå trött o sliten e jag..

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kommer få tid för dig själv till sist. Ta det bara lugnt, andas . Du klarar detta! <3

2011-04-04 @ 00:56:58
Postat av: TinA

Stumpan! Var aldrig rädd för att be om hjälp <3

2011-04-04 @ 19:50:54
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: anki

Synd att jag inte e piggare så kunde vi försöka hjälpa dej... Men Anna du måste få tid för dej själv o ta hand om dej.. allt står inte och faller med dej även om de känns så. Kram

2011-04-06 @ 09:59:04

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0