Detta är inne

Det som är väldigt populärt nu är att ta lr nypa i mammas kinder och gosa in sig i ansiktet :P Gör lite ont men man kan inte låta bli att tycka att det är suuuuper mysigt! :)

Som att äta upp ens näsa är oxå super gott tycker ialf William :P (fast man får saliv ÖVERALLT och i näsan ) haha

På morgonen skall det mysas i mammas haka/nacke lr vad det heter :P han lägger sig med kinden mot axeln o gräver ner sig under hakan typ o kramar om en.. Det är sååå mysigt! <3

Man märker verkligen hans personlighet o jag är SÅ GLAD att han min närhets behovs personlighet lr vad man ska säga :P

Han är så duktig så :) Han har börjat med mer o mer fastmat och har absolut inga problem med det :) Liksom gröt på morgnen är ett måste med blåbär :P Sedan mellanmål de gillar han oxå mosad banan lr päronpuré och vi har börjat med nattvälling o det är super bra. Han sover så mycket bättre fast han har alltid sovit bra. Han är exemplarisk! Han har ju sovit hela nätterna sen ja ASLÄNGE sen så jag har en väldigt fin grabb som låter ens föräldrar få sova hela nätterna :) Jag älskar dig William <3

(William 1½månad)

 

 

BTW, BVC listan är uppdaterad! :)

(Klicka här för att komma till uppdateringen av BVC listan!)


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0